Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

reditelzemekoule

27. 5. 2011 13:32
KARMA !

Mé mladší dceři je devět let....sice jsme nemrazili plyšáky, ale tatínek zvažoval, že dceru vezme mašinkou na 3mm...tam by ty potvůrky byly vidět...Jen neústupnost mé ženy mi nedovolila dokončit myšlenku :-) Mám dojem, že naše zlatovláska by mohla vystupovat v nějaké schow - na ní vši skáčou nejmíň na 5 metrů...a taky prakticky jediná ve třídě. Jistota je jistota-když vši ve škole, tak u ná na hlavě :-) A taky máme už letošní rok klid-jen nevím, kdo se odstěhoval..zda přenašeč nebo vši :-)

Držím palce!

0 0
možnosti
JN

DahliaPinata

27. 5. 2011 13:21
Zkušenosti

Vešky byly, jsou a budou...bohužel. Asi před 25 roky jsem šla s dcerou a jejími 4 kamarádkami z domu do divadla. Nastrojené holčičky jsem všechny před začátkem upravila a přečesala... samozřejmě jedním hřebenem. Druhý den jsme doma zjistili výskyt zvířátek... a mně nezbylo než obejít všechny rodiny jejích kamarádek a informovat je s prosbou, aby preventivně odvšivili... :-/

0 0
možnosti
X

xs123

27. 5. 2011 13:03
Zvítězili jsme

Mladej donesl tři vši z jedné chaty od sportovců. Naštěstí mu velmi rychle docaklo, že to, co mu vypadlo z hlavy ve škole, byla veš, a doma vyčesal druhou. Tak jsme použili nejdřív olej, vyčesala jsem mu hnidy, jak to šlo, celá kůra byla na tři hodiny. Za tři dny si to umyl chemickým šamponem a za týden znovu. Neměly šanci. To měl hřívu.

0 0
možnosti

oldiess

27. 5. 2011 12:27
To jste se fakt podívali na dceřiny vlasy AŽ PO TÝDNU?

?

0 0
možnosti
EK

fitzie

27. 5. 2011 12:40
Re: To jste se fakt podívali na dceřiny vlasy AŽ PO TÝDNU?

výrobce to doporučuje - po týdnu opakovaná aplikace. dřív to nemá smysl, i z důvodu vzniku rezistence.

0 0
možnosti
T

Tobinka2.0

27. 5. 2011 12:19
vši

Já chodila na základku za nového režimu, ale socialusmus tále dozníval, takže nás hromadně nadvezli na Bulovku a odvšivili odborně ;-D

Dneska zabere asi jenom udání na sociálku :-P 

0 0
možnosti
EK

fitzie

27. 5. 2011 12:17
lepší jsou metody fyzikální než chemické

na hlavu zásadně nepoužívám šampon, ale olej. pedicul hermal. docela ušly i aromaoleje od Hádka - smíchají se s medem a nanesou na noc. obojí vlasům jen prospěje. hlava se vyčeše - tím se zbaví lezoucích vší. jde to o dost rychleji než ručně (fujtajbl, to bych nedala). no a pak vezmu žehličku na vlasy a holčičce vlásky přežehlím. na hnidy zabírá stoprocentně. procedura odvšivení se tak dá udělat naráz.

zatím jsem to s holčičkou absolvovala dvakrát v průběhu tří let a vždy s úspěchem (na rozdíl od různých chemických sprejů).

taky se musí vždycky vyprat nejmíň na šedesát veškeré ložní prádlo. to jste udělali. problém bývá, pokud dítě chodí do školky a spí tam. tam se s ložním prádlem nemažou. s plyšáky bych to nepřeháněla - to se mi zdá zbytečné.

Taky bych si zjistila, jak jsou na tom kamarádi a kamarádky holčičky. Je blbý dítě odvšivit, když to stejně za dva, tři dny znova nabere od souseda u stolu nebo v lavici.

0 0
možnosti
JK

MirekK1

27. 5. 2011 12:17
Ten závěr nemá chybu

;-DR^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

27. 5. 2011 11:55
.)))

;-DR^

0 0
možnosti
B

Bezi

27. 5. 2011 11:26
skvělý, bavila jsem se :-)

a nemohla si vzpomenout na ty samé zážitky před cca pěti lety... šampon mám pro jistotu stále schovaný, i když už zaručeně není funkční, ale byla jsem tak vystresovaná z neustále opakovaného procesu odvšivování, že mám pocit, že jakmile šampon vyhodím, začneme se drbat všichni... včetně kočky :-)

0 0
možnosti
I

ivy07

27. 5. 2011 10:49
Ježiš René,

vy tak pěkně píšete. A je vidět, že máte toho svého malého všiváka moc rád, ač je všivej (všivá) .  Pište, pište, pište. Dík 

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 13672x
Televizní kameraman, střihač, ale hlavně táta a manžel. Ošklivý plešatý pán, který doufá, že vás jeho "kydy" aspoň trochu pobaví. 

Autor 6 knih "K ČEMU ŽENY MAJÍ MUŽE" a "KDYŽ ŽENA MUŽE KÁRÁ" a "PROČ MAJÍ ŽENY VŽDYCKY PRAVDU" , "BLB NA VÝLETĚ" a "BLB NA ZAHRÁDCE" a "ZÁKONÍK MÉ ŽENY", které vznikly z mého blogu, který najdete také na

https://renemelichar.blog.sme.sk/