Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Simonphoenix1

18. 6. 2010 18:19
!!!!!

Z ČD jsem jezdil jen za komunistů, to ještě bylo bezpečno, po revoluci jsem si to už nelajz (viz. po zkušenosti z 93r......kdy jsem přišel o peněženku a zlomenej prst)

0 0
možnosti
JH

hurkajan

18. 6. 2010 14:42
jeďte na Moravu někam z Brna do Jihlavy

pojedete nádhernou historicky hysterickou vykopávkou která v kopci škytne kýchne a chcípne no uznejte kde vám dopřejí kochat se takovou romantikou naší vlasti když ne u nás jednou se mi to stalo o půl jedné v noci při múnus 11 a podruhé mrška osud v létě při plus 28;-D

0 0
možnosti
JN

mahdi

18. 6. 2010 14:40
Hmm

Připomíná mi to turistu, který mapu a cesty neznaje se zatoulal v Praze někam do squatu. Každý, kdo ČD zná, se nočním rychlíkům z Východního Slovenska vyhýbá jak čert kříži. Stačilo jen chvíli počkat na rychlík z Polska a sice by to nebylo tak hezké jako Pendolinom, ale bylo by to bez nervů.

0 0
možnosti
P

polibek

18. 6. 2010 11:29
dobrý :)

já se smála celé čtení, to byla bojovka. Od jisté doby taky vlakem nejezdím, neb tahat se jednou rukou o kabelku a druhou o dítě, mě jaksi neba. Lepší je auto, přece jen nikdo mě tam nepokouší obrat, a i při střevní chřipce lze zvracet za jízdy z okénka;-D

0 0
možnosti
C

Camino

23. 6. 2010 7:40
Re: dobrý :)

A jako vzdy, polibek mne rozesmeje. Vlakem jezdim jenom tam, kde nemam : kolo, prkno, nebo auto. Jinak je mi jedno jake barvy jsou spolucestujici. Vzdy mam penezenku a pas nekde kam se nedostanou...a to uz sem sjela 4 kontinenty !!

0 0
možnosti
PH

picky

18. 6. 2010 11:26
Nedoceňujete přínos ČD

pro Vaši imunitu a odolnost. jak vidno stala se z Vás měkota, zhýčkaná individualismem. Měl byste děkovat ČD, že se Vás snažily zocelit. Pokud byste se tohoto zocelování účastnil častěji, tak ani ta dyzentérie by si na Vás netroufla. Víte co některé firmy (například ČEZ) platí za podobná zocelující školení svých zaměstnanců? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 13672x
Televizní kameraman, střihač, ale hlavně táta a manžel. Ošklivý plešatý pán, který doufá, že vás jeho "kydy" aspoň trochu pobaví. 

Autor 6 knih "K ČEMU ŽENY MAJÍ MUŽE" a "KDYŽ ŽENA MUŽE KÁRÁ" a "PROČ MAJÍ ŽENY VŽDYCKY PRAVDU" , "BLB NA VÝLETĚ" a "BLB NA ZAHRÁDCE" a "ZÁKONÍK MÉ ŽENY", které vznikly z mého blogu, který najdete také na

https://renemelichar.blog.sme.sk/