Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

0xf

27. 5. 2011 14:15
hmm

asi jsem z divne rodiny u nas se plysaci skoro nevyskytovali ani se nemrazili.. dostal jsem na kelerub orthosan... a bylo.. kdyz se vratili neb ne sichni rodice asi koukali na vlasy svych deti tak prisel tata... nasadil na prastary holici strojek po dedeckovi nastavec a i kdyz jsem mel vlasy pod lopatky tak jednou pro vyzdy skoncvoal s breberkama neb to byl slusny semis... mohl jsem protestovat brecet a taky jsem to delal... ale dneska vim ze to bylo rychle levne ucinne. No hlavne to mi rodice nejak neprozivali... tim se to asi cele lisilo.

0 0
možnosti
EK

fitzie

27. 5. 2011 14:26
Re: hmm

jestli to taky není tím, že

a) vši s časem získaly rezistenci na účinnou látku v Orthosanu

b) máte pindíka, tak u vás ztrátu vlasů nikdo neřešil - na původní délku dorostly do půl roku.

0 0
možnosti
PZ

0xf

27. 5. 2011 14:34
Re: hmm

od kdy ma prirozeni vliv na rust vlasu? nebo na to jestli to nekdo resi... me to sakra vadilo protoze dlouhe vlasy nosim od skolky... takze jestli mate namysli ze holcicky se by se stim vrovnavali hur tak myslim ze je to uplne stejne u obou pohlavi. bud by to resili stejne jako ja a nebo ne... Ale proste jednou rodice zaveleli tak co se dalo delat :-) leda fnukat v koute ale to stejne nikdo poslouchat nebude...

0 0
možnosti

F_f

27. 5. 2011 14:38
Re: hmm

pro vás to možná mohla být psychiká újma osobně, jenže u holčiček se ještě přidá fakt, že se jim spolužáci posmívají

0 0
možnosti
PZ

0xf

27. 5. 2011 14:42
Re: hmm

no co me se posmivali za klapate usi ;-D to patri k normalnimu udelu ditete holt deti si nehrajou na diplomacii a reknou si to hned...

0 0
možnosti
EK

fitzie

27. 5. 2011 14:39
Re: hmm

jo, děti to berou stejně. ale rodiče ne. v tom je ten trik. ;-D. u holčiček by měli tendenci se slitovat a dát tomu tu práci.

ale fakt je, že mě moje mamka ostříhala a sebe odvšivila i s dlouhými vlasy (jak je vidět, když se chce, tak to jde - záleží jen na tom, jak moc na dlouhých vlasech konkrétní osoby záleží tomu, kdo rozhoduje. Moje mamka zjevně v semiši chodit nechtěla ;-D.

0 0
možnosti
PZ

0xf

27. 5. 2011 14:43
Re: hmm

mel jsem nelitostne rodice ted uz to vim ;-D ani o tom nanapsali clanek do novin...;-)

0 0
možnosti
EK

fitzie

27. 5. 2011 16:04
Re: hmm

já si právě uvědoměla, že ti moji byli nelítostní a sobečtí k tomu (kvůli sobě námahy nelitovali, ale děcko okudlali). Tý jo - už vím, co udělám. Šoupnu je do domova důchodců. ;-D

0 0
možnosti
PZ

0xf

27. 5. 2011 14:37
Re: hmm

mimochodem asi mam zpomalenej rust za pul roku to s tezi daj po ramena ;-)  Po prdel mi rostli 10 let;-)

0 0
možnosti
EK

fitzie

27. 5. 2011 14:39
Re: hmm

no kluci obvykle delší nenosívají ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 13672x
Televizní kameraman, střihač, ale hlavně táta a manžel. Ošklivý plešatý pán, který doufá, že vás jeho "kydy" aspoň trochu pobaví. 

Autor 6 knih "K ČEMU ŽENY MAJÍ MUŽE" a "KDYŽ ŽENA MUŽE KÁRÁ" a "PROČ MAJÍ ŽENY VŽDYCKY PRAVDU" , "BLB NA VÝLETĚ" a "BLB NA ZAHRÁDCE" a "ZÁKONÍK MÉ ŽENY", které vznikly z mého blogu, který najdete také na

https://renemelichar.blog.sme.sk/