Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

s tou nespavosti znam velice dobre, o 15 minutach navsteva wc a hodin na sporaku, rano ani nemluvim! clovek uz prosi cokoliv i to co nemluvi aby usnul a cim vic se snazi nejde to a nejde a rano v praci se pozaduje byt prijemnej a vyspanej!tak dobra herecka vazne nejsem... :)Tojsem rada ze nejsem sama , kdo v noci objima zbytecne polstar:)

0 0
možnosti
DT

Tohle noční nespaní má i svoje výhody. Člověk má dost času vyluxovat ledničku a napsat blog. :-)

0 0
možnosti
KT

Stává se mi to málokdy, ale je to vskutku příšerné. Jinak skvěle napsáno.R^

0 0
možnosti
Foto

J46a67n29a 39M51a76j58o94v78á

17. 12. 2015 22:13

To je jako v mojí hlavěR^R^

0 0
možnosti
Foto

Znám.Vtipné, hlavně pro ty, kterých se to netýká.:-)

0 0
možnosti
Foto

To znám moc dobře.:-) Když má člověk starosti, tak se převaluje, přeje asi usnout,ale nejde to. V mozku mu to neustále šrotuje.

0 0
možnosti

A tak já jsem s Vaší noční můrou celkem spokojená - zejména od 1.45h. jste se vyřádil! Velmi jsem se pobavila! Díky, že jste se svěřil;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ale ten popis mě velmi bavil, blogy Reného jsou sázka na jistotu:-)R^

2 0
možnosti
Foto

pokud autor točí televizní seriály, tak se ani nedivím, že z těch blbin spí za kamerou a v noci potom nemůže usnout

1 0
možnosti
Foto

Znám to moc dobře, dnes ve 4.00 jsem taky četla a proklínala svět;-DR^

0 0
možnosti
Foto

sám jdu do postele ve 22 hodin a během pár minut spím. Probouzím se ve 3.hodiny. Hodinu čtu něco v němčině, abych utahal mozek a potom spím i do 7 hodin.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS