Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Hezky se to četlo. O čem jste to psal???;-D;-D

0 0
možnosti

A víte, že si nemůžu vzpomenout? ;-D

0 0
možnosti

:-)R^

Chce to mít příbuzného, který si také nepamatuje.

Pak můžete vyprávět - a ten druhý bude nadšeně poslouchat, protože to odposledka zapomněl. Mám v rodině nadšeného vypravěče, jemuž jsem nadšeným sklerotickým publikem.

0 0
možnosti

K tomu Vašemu povídání přidám moudro mého tatínka. Kouření nejen škodí zdraví, ale počítejte - jedna cigareta X kčs, to celé krát počet cigaret za den, krát 365 za rok atd. atd.. Za ty peníze máte po určité době nové auto. Ani já, ani bratr jsme na cigarety vůbec nepomysleli, tak tou cigaretovou násobilkou školil okolí. Všechno ostatní, co píšete, znám z domova. Tvrdí to o mně i můj syn.R^;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS