Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Děsivé. Máte neskutečnou trpělivost. Ale jinak věřím tomu, že u vás musí být docela sranda. Má žena mě zase "trápí" jinými metodami. Vždycky říkávám, že mě tím zoceluje.

0 0
možnosti
Foto

Tak koukám že máme stejnou manželku.))))

1 0
možnosti
Foto

Ne vsechny zeny takto manipuluji a ne vsichni muzi se takto nechaji manipulovat. Nektere zeny jsou pomerne racionalni, prime a uprimne.

Pred lety jsem mel takovou pritelkyni v Parizi. Zil jsem v Hagu a vidali jsme se jednou za ctrnact dni na dlouhy vikend bud u ni nebo u mne. Pamatuji se, jak jsem jednou navecer prijel k ni do Parize. Oba jsme byli radi, ze jsme se zase videli. Pritelkyne se mne zeptala, co chci dnes vecer delat. Odpovedel jsem: najist se (manger) a pomilovat se (fair l'amour). Pak se mne zeptala: v jakem poradi. Odpovedel jsem: Nejprve se pomilovat. Stastne se usmala a jak jsme se dohodli, tak jsme udelali. :-)

0 0
možnosti
MR

Bez urážky,ale vaše žena moc rozumu nepobrala. Když se to čte,tak je to vtipný,ale žít s takovou,no,chudák chlap co má něco podobného doma.

2 2
možnosti
Foto

Ja bych tu zenu takto neodsuzoval. Je, jaka je a na to ma pravo. Jejimu muzi se to asi i libi, kdyz to snasi a o tom zde tak pise. I on na to ma pravo. :-)

0 0
možnosti
PJ

super! ale tohle bych doma nechtěl, to teda ne-e...

jak pravil jeden soudce: "osvobozen! já bych jí zabil už u nového bytu"

1 0
možnosti
Foto

Danuš, kde já Tě to potkávám? Melichárek má starostlivou manželku, co?;-D

0 0
možnosti
Foto

Strašně dlouhý....

2 0
možnosti
PS

Stačil by poslední odstavec....jak mi tu ten Havránek chybí...!

2 0
možnosti
BK

Popsal jste to naprosto přesně!

1 0
možnosti
FS

Výborné a dokonale pravdivé.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS