Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nevím, není ostudou něco pokazit, ostudou je to vzdát a přenechat boj jiným. 

Jakže se to slibuje na začátku? Spolu v dobrém i zlém? To se pak není čemu divit, že se jednoho dne objeví okouzlující princ nebo přitažlivá princezna. ;-)

0 0
možnosti

Krásné. R^:-) Něco podobného mám za sebou malováním stropu ve sklepě - z nějakého důvodu barva nedržela. Sice nepadala, ale lepila se i s barvou minulou na váleček. Naštěstí u nás nikomu ty lívance nevadí, čehož si teď patřičně vážím. :-) Přeju krásný den. R^

0 0
možnosti

M34a57r95e77k 62V35o67k63á68l

10. 12. 2015 14:42

dokonalé ... R^  (to malování NE) ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-)R^ Ještě, že maluju raději sama a pak se i sama pochválím;-D

1 0
možnosti

Mám byt 100m2, stropy 3,8 m. Jednou jsem si pozvala malíře. Dělali to týden (bez škrabání), výsledek - řekněme rozpačitý, stropy nedělali. Jsou na nich ozdobné štuky, stálo by to o 5000 víc. Výsledná cena: 18000 s tím, že primalex jsem si koupila sama. Od té doby maluju celý byt vč. stropů sama. Bez škrabání víkend, další den celkový úklid (igelity nepoužívám, stejně se během malování protrhají a vytřít apod. musím tak jako tak). Se škrabáním týden. Výsledek - rozhodně lepší než od profi malířů. Připisuji jim ale k dobru, že umí "chodit" na štaflích. To já neumím :(

1 0
možnosti

Trochu mi to připomíná moji ex. Tak dlouho se jí cokoliv, co jsem dělal nebo chtěl udělat, nelíbilo, až se stala minulostí. Ale chatou, kterou jsem postavil "blbě", se teď chlubí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 13,44
  • Průměrná čtenost 13672x
Televizní kameraman, střihač, ale hlavně táta a manžel. Ošklivý plešatý pán, který doufá, že vás jeho "kydy" aspoň trochu pobaví. 

Autor 6 knih "K ČEMU ŽENY MAJÍ MUŽE" a "KDYŽ ŽENA MUŽE KÁRÁ" a "PROČ MAJÍ ŽENY VŽDYCKY PRAVDU" , "BLB NA VÝLETĚ" a "BLB NA ZAHRÁDCE" a "ZÁKONÍK MÉ ŽENY", které vznikly z mého blogu, který najdete také na

https://renemelichar.blog.sme.sk/