Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Ten Meresjev mě dostal!!! ;-D;-D;-D

A já pořád nemohl přijít na to, k čemu bych svůj návrat z toalety přirovnal. ;-D

A jsem teda fakt rád, že v tom nejsem sám. :-P

0 0
možnosti
DT

R^;-D  krásné! Jako vždycky R^

0 0
možnosti

Díky! R^Konečně jsem pochopila, proč ten můj je na WC vždy tak dlouho a pokaždé tam chodí s mobilem.;-)

0 0
možnosti
VM

srovnávat posezení na záchodě s jízdou na motorce je paráda... asi si na záchod dám ventilátora namířím ho přímo na sebe, ať mi nechybí vítr ve vlasech

0 0
možnosti
PK

Po té, co jsem u kolegy na toaletě viděl knihovničku, ve které měl motoristickou literaturu, jeho starší syn rybářskou a mladší modelářskou literaturu, tak jsem pochopil jeho manželku, že se chce odstěhovat z paneláku a požaduje domek, kdy by byly nejméně dva záchody... Ale jinak nádherně napsané a je vidno, že je to ze života...;-D

0 0
možnosti
BK

Ano ano, dva záchody jsou nezbytností a já právě chystám třetí. :-)

0 0
možnosti
Foto

J98i45ř74í 51R64o18h16a20n

3. 4. 2014 10:54

Chvílemi jsem měl pocit, že ten blog jsem napsal já a zapoměl jsem na to. Zejména tu část o záchodě, půlhodinovém vysedávání, závodění s červeným autíčkem, odkrvené nohy... Příště se musím ujistit, jestli mě u toho nesleduje.

0 0
možnosti

" ale já si raději přeřídil hodinky již odpoledne, abych něco neprošvihnul a nebyl pak za troubu, který nedokáže přijít včas" - škoda jen, že jste nám ještě nesdělil, co jste mohl v neděli od 3.00 hod prošvihnout;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 13,44
  • Průměrná čtenost 13672x
Televizní kameraman, střihač, ale hlavně táta a manžel. Ošklivý plešatý pán, který doufá, že vás jeho "kydy" aspoň trochu pobaví. 

Autor 6 knih "K ČEMU ŽENY MAJÍ MUŽE" a "KDYŽ ŽENA MUŽE KÁRÁ" a "PROČ MAJÍ ŽENY VŽDYCKY PRAVDU" , "BLB NA VÝLETĚ" a "BLB NA ZAHRÁDCE" a "ZÁKONÍK MÉ ŽENY", které vznikly z mého blogu, který najdete také na

https://renemelichar.blog.sme.sk/