Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D

"Zmiz!“ syčím na ně a šlapu jim na nožičky"

"Nikdo mě tu nemá rád"

R^R^R^

0 0
možnosti

Děkuju, skvělýýýýýýýý!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

1 0
možnosti

Báječně napsané. Jak já se zasmála! Zejména protože jsme to loni absolvovali ve třech školkách - v jedné dokonce úspěšně. ;-D

Manžel si tehdy vzal v práci volno, vozil dvouměsíční mimino venku v kočáru a pořád se chodil ptát, jestli už vážně nejsme na řadě. Já s dcerou jsem se postavila do dlouhé fronty v úzké chodbě, která byla za chvíli plná dětí a prosta kyslíku. V kanceláři se pak ukázalo, že poznámka "v odůvodněných případech lze zápis absolvovat bez přítomnosti dítěte" ve skutečnosti měla znít "vaše dítě tu k ničemu nepotřebujeme, pokud nehodlá samo odevzdat vyplněné papíry a převzít další". Přežili jsme. ;-)

2 0
možnosti

Pravda tedy je, že jakmile jsem v první školce zjistila, že dítě je jen statická zátěž (no, spíše dynamická) bez vlivu na průběh řízení, chodil manžel venku s miminem i treperendou školkového věku a já si další dvě fronty odestála samostatně. :-)

1 0
možnosti

Není náhodou při přijímání dětí do M/Š upuštěno od zjišťování, kdo umí a neumí básničku apod? U nás to bylo tak, že jsme vyplnili formulář, na základě odpovědí a potvrzení dostali body a kdo měl víc bodů, dostal pro dítě místo ve školce ( čím starší dítě, tím víc bodů, pracující rodiče body - to už ale zrušili jako diskriminační ) a trvalé bydliště. A myslím, že je to tak v pořádku, není zde žádný prostor pro korupci.Přijaty budou nejstarší děti s trvalým bydlištěm v obci. U zápisu jsem předala formulář a tečka. Maminky tam taky braly děti ale bylo to zbytečné.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem také jen šla vyplnit přihlášku a tím to haslo:-)

Ale autorův blog mě velmi pobavilR^

3 1
možnosti

No vás bych chtěla za tatínka ... ;-D

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS