Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xena123

30. 5. 2011 15:22
no já nevím

když měl syn jednou vši tak jsem dvakrát s odstupem dle návodu umyla nějakým francozským šamponem a vyprala jen ložní a byl pokoj.

Co se týče orthosanu, tím se táta umyl preventivně když jsme měli s brácho vší jako děti a pak měl několik let problémy s pokožkou hlavy.

0 0
možnosti

ippokorny

27. 5. 2011 16:58
Nerozumím tomu na kolenou?

 Copak není možné děti prohlédnout při příchodu do škoy, třeba i lékařem, a zavolat rodiče, ať si je odvedou a odvšiví? P:P:

0 0
možnosti

Dagiss

27. 5. 2011 20:00
Re: Nerozumím tomu na kolenou?

ne,dneska už se to nesmí.Ve škole učitelka nemůže dětem prohlédnout hlavy,jako to bylo kdysi,je to zakázané .Ani lékař.

0 0
možnosti

Xpackal1

27. 5. 2011 16:10
Obarvit je!

Chytila jsem vši od dětí v oddíle. Nezabralo nic. Tak jsem vlasy obarvila a ostříhala...a to zabralo stoprocentně :)

0 0
možnosti

Dagiss

27. 5. 2011 16:17
Re: Obarvit je!

já měla čerstvě obarvené a stejně na mne mršky skočily od dcerky.

0 0
možnosti

Dana Bočková

27. 5. 2011 16:09
Mají rezistenci

JJ, chápu a rozumím, taky mi dcera tahala tohle ZOO ze školy. Tehdy jsem napsala o odvšivení a přípravcích tohle http://bockova.blog.idnes.cz/c/96067/Valka-vsi.html

Dnes mohu konstatovat smutnou pravdu - zatímco dříve trvalo vši 5 let, než získala rezistenci na daný jed, teď to bylo 2 roky. Vší už je zas všude habaděj a jsou odolné i na karbaryl v Diffusilu, alespoň tedy některé, ale časem to budou umět všechny.. :-( 

0 0
možnosti

bebina

27. 5. 2011 15:50
Orthosan a Difusil,

0 0
možnosti

bebina

27. 5. 2011 15:55
Re: Orthosan a Difusil,

Už zase enter, uf. Tak tedy, me zabral az Orthosan a Difusil, sampon a sprej pro zvirata, nestoji to ani 100Kc. Vsi jsem si poridila az v dospelem veku, jako dite jsem je nemela. 2x jsem koupila jakysi olej na vsi, ktery je ma zadusit. Kdyz jsem si zivou ves jsem si vycesala hned po aplikaci, sla di chovatelskych potreb a koupila si vyse zminovane. Sampon fakt zabira, sprej chrani pred dalsim osidlenim kstice, je to za par korun a vydrzi dlouho.

0 0
možnosti

Bertiik

27. 5. 2011 14:45
Vzpomínám,

že jako dorostenec jsem jel v autobuse před mladicí, která se bavila cvrnkáním těchto zvířátek na před ní sedící příslušníky majority. Já obdržel tři.

0 0
možnosti

0xf

27. 5. 2011 14:15
hmm

asi jsem z divne rodiny u nas se plysaci skoro nevyskytovali ani se nemrazili.. dostal jsem na kelerub orthosan... a bylo.. kdyz se vratili neb ne sichni rodice asi koukali na vlasy svych deti tak prisel tata... nasadil na prastary holici strojek po dedeckovi nastavec a i kdyz jsem mel vlasy pod lopatky tak jednou pro vyzdy skoncvoal s breberkama neb to byl slusny semis... mohl jsem protestovat brecet a taky jsem to delal... ale dneska vim ze to bylo rychle levne ucinne. No hlavne to mi rodice nejak neprozivali... tim se to asi cele lisilo.

0 0
možnosti

fitzie

27. 5. 2011 14:26
Re: hmm

jestli to taky není tím, že

a) vši s časem získaly rezistenci na účinnou látku v Orthosanu

b) máte pindíka, tak u vás ztrátu vlasů nikdo neřešil - na původní délku dorostly do půl roku.

0 0
možnosti

hnusil pátý

27. 5. 2011 14:14
Nestesti ....

Osobne tohle povazuji za nestesti a dost se divim, ze to nikdo dodnes nevyresil - v momente, kdy je dite zavsivene, tak zakaz vstupu do skoly, jen po odvsiveni, jinak je to marny boj. Navic od te doby, co prestal ucinkovat Orthosan, tak neexistuje ucinna latka pro kvalitni odhmyzeni.

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

27. 5. 2011 13:56
Normální lak na vlasy

funguje nejlépe. Čím více a déle, tím je efektivnější. Těm potvorám zalepí ústní aparát, a nazdar. Ty speciální přípravky jsou víceméně na nic.

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

27. 5. 2011 14:10
Re: Normální lak na vlasy

Pak mě napadá odbarvit vlasy na blond. Peroxid v takové koncentraci vši asi přežít nemůžou.

0 0
možnosti

Ježikača

27. 5. 2011 13:34
dobrý,

:-) vytvořte prohlížecí přepadové komando a zabte ty ostatní všiváky. krev není voda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 13672x
Televizní kameraman, střihač, ale hlavně táta a manžel. Ošklivý plešatý pán, který doufá, že vás jeho "kydy" aspoň trochu pobaví. 

Autor 6 knih "K ČEMU ŽENY MAJÍ MUŽE" a "KDYŽ ŽENA MUŽE KÁRÁ" a "PROČ MAJÍ ŽENY VŽDYCKY PRAVDU" , "BLB NA VÝLETĚ" a "BLB NA ZAHRÁDCE" a "ZÁKONÍK MÉ ŽENY", které vznikly z mého blogu, který najdete také na

https://renemelichar.blog.sme.sk/