Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nyny.

18. 6. 2010 15:28
žíši

jste silná povaha, páč s ženskou s koštětem v...nejde žít. Vím, co říkám, moje máti byla taky taková a navíc do téhle obsese nutila jako malé i mne a ségru, čímž zadělala na můj krajní odpor. hihi ale zas by nemuselo být špatné mít paní na úklid obdobných kvalit, vyřádila by se jinde a doma už by nebyla tak militantní ;-D

Takže jak vás ráda čtu, tak z vašeho jinak huorného článku mně osobně běhal mráz po zádech :-)

0 0
možnosti

claricia

14. 6. 2010 17:11
Díky...

...za prochechtané čtení, kdy jsem úryvky četla nahlas mužovi. Oba jsme bordeláři a podle toho to v domě vypadá (a asi vždycky vypadat bude)... A ten Váš povzdech nad úklidem garáže - shodli jsme se s mužem, že kdyby jemu někdo sáhl na dílnu a mně někdo na věci k rodokmenům, tak ho ubezdušíme. ;-D

0 0
možnosti

neumisa

1. 6. 2010 16:24
člověče ...

... ty mě asi budeš mít na svědomí!!! Jakmile jsem dočetla tenhle článek, okamžitě jsem vyhledala i všechny předchozí a málem jsem se uchechtala ;-D Díky Ti za prodloužení života alespoň o deset let a jen tak dál ;-D;-D

0 0
možnosti

kacinecka

1. 6. 2010 16:04
Dobře von!

;-DR^;-D

0 0
možnosti

Daniel Ch

1. 6. 2010 14:20
.

Co takhle něco mezi. Protože obě varianty jsou hrozné jak bordelář tak uklízeč.  

0 0
možnosti

paulina

1. 6. 2010 14:16
bordeláři

Mám doma čtyři jedince zabývající se výhradně roztahováním oblečení a špinavého nádobí po domě, celý den nedělám nic jiného, že uklízím a stejně není nikdy uklizeno :-)

0 0
možnosti

Daniel Ch

1. 6. 2010 14:23
Re: bordeláři

To je na tom to nejhorší shodnout se co je uklizeno a co ne. Někdo vysává i 2x denně někdo 1x za týden a oba jsi můžou myslet ,že mají uklizeno:-)

0 0
možnosti

Radka Pošta

1. 6. 2010 14:06
Mám doma

za muže zřejmě Vaše dvojče. Jen já u třech dětí poněkud nestíhám udělat z našeho bytečku uklizenou klícku - tedy alespoň uklizenou podle mých představ. Můj muž má na to odlišný názor. Nicméně nebojte. Tím článkem jste vysekl své ženě hlubokou poklonu, takže pokud by něco podobného napsal můj muž, tak dnes večeříme nějakou vyjímečnou mňamku.;-)

0 0
možnosti

tojsouveci

1. 6. 2010 13:51
Smekám

Smekám. Takhle veřejně se přiznat k tomu, že jste bordelář, který je cele odkázán na manželku, jelikož by bez ní sám nic nenašel (a to nemluvím o praní, žehlení a dalších věcech) a ještě se přiznat k tomu, že tomu druhému, který uklízí a zároveň to zřejmě nevyžaduje po vás, škodíte a byvíte se tím, jak mu škodíte, to chce opravdu odvahu. A jak sleduji, tak sklízíte bouřlivý potlesk od jiných bordelářů. :-)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

1. 6. 2010 16:09
Re: Smekám

jasně že sklízí......my bordeláři už jsme taková zvrhlá parta;-D

0 0
možnosti

Zma

1. 6. 2010 13:03
Díky

Díky díky, začala jsem číst tenhle článek, a nakonec jedním dechem přečetla Vaše všechny. Je dobré vidět ten svět i z pohledu chlapa.R^R^R^

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

1. 6. 2010 12:48
Buďte rád,

že nemusíte uklízet sám R^ Že Vy to jen někdy předstíráte, že nevíte, kde co je??? ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS